čtvrtek 9. února 2012

No měla bych napsat...


No vím, že jsem si nevybrala zrovna, nejlepší období na to, abych začala psát blog, protože  bod č.1 nebylo tolik času.Řešila jsem věci ohledně školy.Takže zatim NIC MOC velký rozjezd!
Ale snad, už se to konečně to moje tempo zpomalí!A budu mít čas věnovat se věcem, který mě baví.

Problém č.2 je i ten , že nemám notebook, rozbil se mi před 2 měsíci a dala jsem ho do opravy, když jsem ho dostala zpět celá šťastná, že konečně zas budu mít svůj noťas , ve kterým mám uložených spousty mých souborů, záložek apod(prostě typ.holčičí noťas plný moooc potřebných věcí...:-)) , zjistila jsem , že mi nejdou klávesnice!!!A nemohla jsem se ani přihlásit, jelikož heslo obsahuje písmena, která zrovna i nejdou!!Byla jsem tak vytočená...Takže můj pink-girls-notebook čeká zas na spravení!!(Jo vím, v šuplíku se neopraví, ale k tomu navazuje bod č.1- čas!!)
No, takže teď mohu psát jen , když jedu na víkend domů, protože mám jen IPad a moc přizpůsobený na psaní (blogování) není!
Problém č.3 -nemám kvalitní foťák, takže věci co bych chtěla zveřejnit, nemám jak, jen z fotek z mobilu.
Ale pokusím se co nejdříve tyto ,,body,, vyřešit!A věnovat se tomu naplno!


Jinak mé poslední dny vypadali , už celkem dobře!Přešlo mě tolik stresu ohledně zkoušek a záležitostí co jsem potřebovala vyřešit a začínám si zas užívat dnů!!!
Prostě NO STRESS!


Jako jinak minulý týden jsem byla na horách, v Tatrách.Bylo tam fakt krásně a já jako nelyžařka jsem měla i lekce lyžování a náhodou tak hrozná jsem nebyla.Sjela jsem dokonce i červenou sjezdovku.
Pak v sobotu po návratu jsem měla taky jeden velký zážitek- byla jsem s přítelem na nominaci na Českého Lva.
No nejvíc se mi líbil raut, tanec s mým přítelem na parketu(kde jsme to náhodou slušně rozjížděli a moderátka večera Ester Kočičková) 








Žádné komentáře:

Okomentovat