sobota 24. března 2012

Moje oblíbené produkty na rty a obličej 
 1. LUSH BubbleGum scrub na rty- tak určitě tento scrubík je dobrý po zimním obdobím, kdy máte šupinaté suché rty,skvěle voní a je příjemný na chuť, chtěla jsem ho vyzkoušet, po mnoho recenzí , které jsem viděla na netu, ale že by to byl nějaký zázrak se říci nedá, chvilku vám vydrží rty jemné , ale ani né do hodiny, máte pocit, že vám zas rty šupinatí.Celkově ho používám třetí týden a moc neubývá,což jsem se i bála, protože cena neni zrovna nejlevnější.Ale třeba i dobrý recept na šupinky na rtech je od mojí babičky(což určitě nevymyslela ona a většina ho zná) : med,cukr a olivový olej. Má to podobný princip
2. Zázračný kelímek Oriflame- no už mám opravdu jen malý zbyteček, ale tento balzám na rty používám, ale spíše taky na velmi suché rty,popraskané, když mám popraskaný koutky, ale zas žádná super věc, kterou musíte mít to určitě není a ani nevim, jestli se vůbec ještě dá koupit.

Celkově jsi svoje rty stále něčím patlám, až můj přítel někdy zuří, že je celej ode mě oleptanej)))

Mám ráda, různé balzámky,různých vůní na podzim či v zimě právě mám raději vůně jako medové mňam či vanilkové, čokoládové apod a na jaře a v létě nějaké sladké ovocné jako třebas višeň nebo meloun.Ale kdybych tady měla, dávat obrázek každýho mýho balzámu a vypicovat o něm, asi bych tu psala do zítra. 

Co se týče krémů : zkouším stále najít pro mě ten ,,pravý,, , vyzkoušela jsem od Garnierů,Lorealů,Dermacolů či Nivejů. Teď za poslední dva měsíce používám Loreál a LaRoche .Snažím se mazat si pleť každý den, ráno většinou nestíhám tak aspoň večer. Nemám nějak problémovou pleť,spíš smíšenou,mastí se mi v takzvané T-zoně (nos,brada,čelo) a na pleť se snažím používat různé pleťové, vyživující masky.Ať koupené tak domácí. Během minulých týdnů, jsem používala od Lushe čokoládovou masku, která mi vyhovuje a fakt krásně voní.

Co mě trápí jsou menší vrásky po očima. Už , když jsem byla mladší a byla jsem u kosmetičky, řekla mi že mám sklon k vráskám pod očima, že si mám pořídit nějaký kvalitnější krém a mazat si okolí očí.

Používám teď krém - oční od Juveny.Jsem spokojena.Snad je to dobrá prevence.

Tento článek je jen takový shrnující.

Žádné komentáře:

Okomentovat