středa 25. ledna 2012

MASÁŽ a kosmetické zážitky...

Včera jsem od přítele dostala poukaz na thajskou masáž (asi bych mu furt nekňourala, že mě bolí záda).
Jsem labužník masáží!!
Teda na profesionální masáži , jsem byla asi tak 4x(neni to zrovna levná záležitost), ale pokaždý, když jsme si třeba dělaly holčičí večer s kámoškama, milovaly jsme si dělat masáže.
(no snad si nepředstavujete něco  nevhodného!;)..)Teď to bohužel trpí i můj přítel, teda né , že by jsme si hráli na kosmetický salon , ale je příjemné si zapálit svíčky, pustit hudbu a udělat si masáž nebo se válet v napuštené vaně plné pěny.Ale , abych se pochlubila i můj milý mi dokonce vyžehlí občas vlásky a jednou mi lakoval nehty( a pozor neni GAY!Asi je to tím, když váš přítel vyrůstal se starší sestrou )


 I když (asi) už na to nemám věk, vždy se těším, až si uděláme ten ,,náš,,holčičí večer, kdy si napatláme pleťové masky na obličej , lakujeme nehty, vymýšlíme různé kreace s líčením a hrozně se u toho pobavíme a užijeme si to!
To mi připomnělo, jednu vtipnou příhodu, kdy jsme si takhle dělaly ,,beauty večer,, s mojí nejlepší kamarádkou Karolí- ona, že si vyrobíme po domácku vyrobenou masku, že to jednou někde četla v nějakým časáku-vajíčková maska .
V kuchyni byla Kája poměrně dlouhou dobu, já jako důvěřivá ,,zákaznice,, jsem už ležela, připravená v župánku s drdolem a čelenkou na hlavě.
Když mi to začla Karol patlat na obličej, tak jsem si říkala , že to tak nějak divně smrdí.
Nakonec po dvou minutách co jsem  začala vejskat, že mě pálí obličej  , Kája mi prozradila svoje tajné ingredience své,,super,, masky : vajíčko, mléko, syrečky, kypřící prášek...
Myslela jsem , že mi shoří obličej!!A ještě takovej puch!! Vůbec to nešlo smýt, všude se to lepilo a ještě ten kypřící prášek pořád houstl a houstl...já řvala a řvala....
No takhle to dopadá, když se svěříte své kamarádce na domácí pleťovou masku:-)))) , ale musím uznat , že jsme se , i když na můj účet náramně pobavily.A druhý den jsem měla i tu pleť zářivější.(asi těma syrečkama)


(pro zasmání, hezkou středu)

1 komentář: