pondělí 23. ledna 2012

Týden s Marilyn Monroe.


Do kin se blíží film - Týden s Marilyn Monroe(My week with Marilyn), jak název napovídá, film bude o božské americké  hvězdě MM.


Já osobně se nemohu dočkat, Marilyn je moje oblíbená ikona, žena a už jsem přečetla nejednu knihu a shlédla spousty filmů.


Je to ikona!Spousty lidí ji i po její smrti miluje , oslavuje a uznává.


Celkově se mi líbí doba ve, které žila!Taková ta pravá Amerika, sláva, krásné ženy, mafie...I móda a styl 5O.let.
Zároveň myslím , že vše bylo i takové pozlátko, že např.v centru Hollywoodu a velkoměst(New York) byl lesk,bohatství a v okolí a v jiných městech mimo LA, byla bída.


Ve zkratce : Pravé jméno Norma Jeane Mortensen . Narodila se 1.června 1926 . Dětství strávila v sirotčinci, roku 1942 se provdala za svého prvního manžela.Od roku 1946 se začala pohybovat ve filmovém kruhu, chodila na casting, dostávala své první role, fotila, během dalších let, měla nejeden rozvod, mnoho mužů, které dostala na svojí krásu, osobnost, ale bohužel i na slávu a majetek.1960 dostala svojí hvězdu na chodníku slávy.
5.srpna 1962 byla nalezena mrtvá ve svém bytě.A do dnes , nebyla objasněna příčina smrti, této ikony.


Marilyn patří do teď k nejvíce sexy symbolické ženě světa.Určitě, v té době, bylo mnoho krásných (třebas i krásnějších žen) , ale ona se dokázala prodat, díky své inteligenci, ctižádosti a píli.
Věděla co na muže, publikum a okolí platí.Ale já sama si myslím, že to byla obyčejná žena, která ke konci svého života , měla toho ,,Hollywodského pozlátka ,, plné zuby.


Každému jen doporučuji , nějakou knihu o Marilyn! Či film , dokument ...a já sama se těším , až budu moci jít do kina no nový film , napíši jsem svoje dojmy a prožitky.




Máte VY nějakou ikonu??
Nebo líbí se VÁM Marilyn?Doba ve , které žila, filmy...?
A chystáte se jít na tento film do kina??



Žádné komentáře:

Okomentovat