sobota 21. ledna 2012

Tak jsem se asi po stopadesátém odhodláním, konečně rozhoupala a založila jsi svůj blog.Už nějaký ten pátek to bude, co jsem objevila blogy, a to nejen o módě.V mým prvním počítači bylo přes miliony obrázků, odkazů všech různých světových i českých blogů...A tak pořád jsem si říkala,zkusim to také?miluji módu, mám své názory.Stále mi vrtala  myšlenka zda začít psát,jestli budu mít vlastně co nabídnout.Myslím, že u nás v Čechách se, už rozmohl trend blogů(proto si říkám,jestli vlastně až zbytečne nepřilejvám ,,vodu do ohně,,nebo ,,oheň do vody,,??ha) a stále, když tyhle řádky píší, vlastně nevím ,jestli chci brát blogování jako spíše o módě , mě samotné ,kosmetice, či jen tak co mě napadne...(aspoň , že neumím vařit //ano vím, neměla bych se tím chlubit// , ale vypadla mi možnost, že blog o vaření určitě nebude, ikdyž nikdy přecí neříkej nikdy!...)To prostě bude o tom , co mě asi zrovna napadne.Jsem obyčejná 21tiletá holka,co nemá prachatý rodiče a nevydělávám si majlant//takže posty s Chanel kabelkama a Dior botama nečekejte,jestli nějaký neobjevim v sekáči...// ,nejsem ani známá osobnost //takže nějaké VIP společenský akce bohužel také neuvidíte//, mám jen ráda svůj //ikdyž neni vždy ideální!// život , věci , které mě baví //ikdyž jich asi neni tolik a nic extra zajímavého// , ale zkusím si ,,to ,, být v kůží bloggerky.

Píši podle sebe, mám své názory , svůj styl a svoje nálady . A to , jestli jsem budete chodit a číst je už vaše rozhodnutí. 

P.S : no neni to lehký začátek....a třebas se ani nerozhoupu a za pár dní se slavným blogováním skončím.

Dobrou Abbie 

3 komentáře:

  1. ciao, tak to jsme na tom skoro stejně =) I´m watching u =) <3

    http://eyeonmenow.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. tak si budem navzájem držet palce!:-)))))

    OdpovědětVymazat
  3. Jako bys mi četla z duše:) tak hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat