neděle 22. ledna 2012

Pohled za minulostí - aneb co mi rok 2O11 dal i vzal


Určitě neplánuji vám tady vypisovat, moje zážitky detailů, ale tak jen ve shrnutí pár bodů co se v loňském roce událo a pro mě bylo důležité a i ovlivnilo jak teď žiji a kde jsem.


1) odmaturovala jsem 
2) dostala jsem se na vysokou školu do Prahy 
3) v létě si splnila můj sen - Ameriku (letěla jsem s mojí nejlepší kamarádkou, její taťka žije v Kansas City)
4) v průběhu pobytu v Americe jsem se zamilovala do mého budoucího přítele -po příletu jsme spolu začli chodit a oslavíme spolu půl roku(a jsem moc moc zamilovaná!)
5) začala jsem se stěhovat do Prahy - bydlím na bytě s jednou kamarádkou 
6) začala poznávat vysokoškolský život, život v Praze, osamostatnění (musela jsem naučit sama uvařit!? a já s mým kulinářským umění , jsem pár týdnů byla na vajíčkách //ještě, že mm přítele co umí vařit!ha)
7) oslavila jsem 21. narozeniny
8) s mojí rodinnou jsme prošli krutou zkouškou (ale zvládly!)
9) oslavila Vánoce a Silvestr a vstoupila do Nového roku plný plánů !


No ,ten minulý rok pro mě nebyl procházkou ,,růžovým sadem ,, , prošla jsem hodně změn, ale se vším jsem se snažila vypořádat! A VĚŘÍM  ,že letošní rok mi přinese opět spousty zajímavých zkušeností a posunů do života a vše už zvládnu 1Ox lépe.






Přeci se stále od života učíme!!:)

Žádné komentáře:

Okomentovat